vineri, 15 noiembrie 2013

Jurnalul unei femei simple 9 :-)





Pentru astazi (data/hora) ...15noiembrie 2013\20.45
Afara ...e frig,foarte frig
Mă gândesc ...daca as ma uit la un film ?!
Din locurile de unde invatam ...acum invat din locul in care lucrez
Sunt recunoscător pentru ...doamnele deosebite care mi-au intrat in viata de curand
Din bucătărie ...de aude focul
Cu ce sunt imbracata ...rochita comoda de casa
Citesc ...Cel main bun an :-) 
Ceea ce astept (sper) ...sa ma odihnesc maine
Ce mai mesteresc ...chiar nimic :-) 
Ascult ...linistea din casa
În casa ...e cald si bine
Unul dintre lucrurile mele preferate ...colectia mea de cutiute metal ice,vechi si noi
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...odihna

4 comentarii:

  1. Acum m-am uitat la filmul Un bulgare de huma, parca, cu Mihai Eminescu si Ion Creanga.....Sa te odihnesti draguta, multi pitici au nevoie de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de vizita pe blog!
    Sa ai un week-end frumos, asa cum l-ai visat!

    RăspundețiȘtergere
  3. La noi azi a fost ceva mai cald, Seara in schimb era o luna plina cu halou in jur si un curcubeu de jur imprejur. Tare rau mi-a parut ca nu aveam camera la mine... :P.
    Si eu m-as uita la un film... dar parca si mai mult m-as odihni:D putin

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu deja iti doresc ca saptamana ce vine sa fie neobositoare.te pup!

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)