luni, 25 ianuarie 2016

Provocari Verzi

    Nu am terminat tot ce mi-am propus,dar pentru ca nu vreau sa pierd indiciile sau sa raman in urma :)) ma prezint cu ce am :)


    Trebuia sa refolosim un dop de pet,iar eu l-am refolosit tot pentru zanuta Verde Fluturas :) Cum zanutele au grija de vietati,eu am facut un cuib pentru pasarici.Cu ocazia asta am folosit si coditele stranse de cand crosetam patratele pentru paturica :)
   Acum astept cuminte si curioasa primul indiciu de pe Provocari Verzi


6 comentarii:

  1. Hei,ce dragalasa!Mico,eu cred ca esti cu gandul la primavara,hi,hi
    Bafta! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos! si eu sunt cu gandul la cuiburi in primavara asta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :)
      Gand la gand ;) mai am pregatita o cescuta de sticla tot pentru un cuib,asteapta pe masa sa ma nimereasca inspiratia :)
      Abia astept sa vad la ce te-ai gandit si tu.

      Ștergere
  3. Nu se poate!!!!!!!! :D Si tu pastrezi "coditele" ???? <3
    Ciubuletul e pur si simplu minunat!! Si pasarea micuta (si VERDE - sa nu crezi ca nu am observat;P) e atat de fericita :P!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba se poate!!!!!!!!!!! Hi hi hi
      Wau multumesc :) adevarul e ca parea o idee simpla dar cand am inceput am vazut ca numai parea :)
      :)) pai nu se putea sa fie alta culoare :)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)