duminică, 14 mai 2017

Jurnalul unei femei simple 5 -2017



Pentru astazi (data/hora)...14 May 2017 /15:30

Afara ...caldut,soare,placut,sper sa ramana asa

Mă gândesc ...la un curs de engleza care sper sa imi mai organizeze felul meu de a vorbii; de cele mai multe ori ma descurc dar am si zile in care nici macar in romana nu ma pricep la purtat o conversatie :)

Din locurile de unde invatam ...din exersat si incercat iar si iar

Sunt recunoscător pentru ...ca sotul meu a trecut testele pe care le-a avut pentru inscrierea la universitate .Se cunoaste ca am fost cu Doamne ajuta pentru ca a gasit o universitate care are si un an de baza pentru profilul la care vrea el (an in care invata engleza si matematica la nivelul la care sa faca fata anilor urmatori) si asa i au crescut sansele. Acum mai avem un hop si gata.

Din bucătărie ...cartofi noi ,fierti ,cu branzica ;tocanita de purcel cu ciuperci si clatite

Cu ce sunt imbracata ...pantaloni de casa si maieu

Citesc ...de prin cartile de religie pe care le am si pe net ca sa imi fac o noua lista de cumparat

Ceea ce astept (sper) ...sa rezolvam niste chestii si sa trecem peste perioada asta care ne-a cam last cam uscati financiar,  mai ales ultimele vizite la dentist

Ce mai mesteresc ...mai nimic,doar asa cate o frimitura ici si colo ca sa mi se para ca fac macar ceva

Ascult ...pisicu cum toarce langa mine ,copiii jucanduse in camera lor si vorbind in engleza,...dap au inceput sa nu mai vorbeasca in romana cat sunt doar intre ei si ma cam ingrijorez,dar vom vedea; si mai ascul si un mic robin care face scandal in pinii/tuia din gradina blocului 

În casa ... e caldut acum, dar a fost frig zilele astea si am tot folosit semineul electric. In rest iar planuiesc o reorganizare :))) De fapt cred ca am sa decretez casa mereu in reorganizare :))) 

Unul dintre lucrurile mele preferate ...sa ma relaxez in familie uitandu-ma la filme si seriale

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...nu am avut pentru ca sotul a fost de serviciu telefonic si am stat linistiti acasa relaxandu-ne dupa doua saptamani in care toti cei trei scolari ai mei au avut teste :))

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Floricelele mele frumoase 





Mai multe pagini de jurnal la Corcodusha

Un comentariu:

Gânduri împărtășite :)