vineri, 19 mai 2017

Jurnalul unei femei simple 6 -2017





Pentru astazi (data/hora)...19May 2017 / 22:10

Afara ...intuneric, ploua maruntel 

Mă gândesc ...ca mai sunt 2 luni pana la vacanta mare ,mi se pare putin, mai ales ca zilele vor fi pline... si am multe de decis ,dar toate cu Doamne ajuta

Din locurile de unde invatam ...din cam tot ce am citit zilele astea ,am tot invatat

Sunt recunoscător pentru ...ghemotocul pufos care maine face 2 saptamani de cand a intrat in viata noastra. E un dulce ,voios si delicat si sotios :)

Din bucătărie ...asteapta cuminte o portie uriasa de cartifi noi si mult iaurt adevarat :)

Cu ce sunt imbracata ...maieu si pantaloni scurti, gata de nani

Citesc ...din vietile sfintilor

Ceea ce astept (sper) ...sa reusesc sa ma odihnesc, ma simt de parca as putea dormi o saptamana

Ce mai mesteresc ...refac un dulapior,adica il intaresc unde e nevoie si il vopsesc si vreau sa-l folosesc pentru hainele muzelor :)

Ascult ...un audiobook ce se aude din camera copiilor,in rest m-am bucurat ca am putut asculta live slujbele de la Putna 

În casa ...liniste, putin reorganizat, caldut si bine

Unul dintre lucrurile mele preferate ...plimbarile in linistite, in parc

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...o programare importanta la dentist, o mini-vizita la banca ,poate un drum la o piata ,odihna, si poate reusim sa ne strecuram intre doua ploite sa mergem pana intr-un parc

Aici este o imagine/mai multe pe care m-am gândit să o/le împărtășesc:





Mai multe pagini de jurnal la Corcodusha 

2 comentarii:

  1. <3 Curcubeeeeu!
    Si la noi a tot plouat azi. Mai mult a fost un tunet asa puternic!!!
    Asa ma bucur ca M s-a integrat in prima si asa frumos acasa !!!
    Imbratisari cu drag :*!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. fotografiile sunt minunate - felicitări ! până la vacanţă, îţi doresc spor la toate !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)