duminică, 8 octombrie 2017

Jurnalul unei femei simpe 17-2017

Azi.... 8 Octombrie 2017 /15:30

Afara ...e frumos ,caldut ,cu nori care doar trec rapid ,nelasand in urma nici macar o picatura de ploaie

Mă gândesc ...inca la experienta fantastica avuta ieri :) primul meu BlytheCon :))) Am ajuns acasa imbatata de entuziasm :))) A fost o aventura ce m-a incarcat cu asa multa energie ca sigur o sa imi hranesc sufletelul multa vreme de acum inainte din ea .Chiar daca nu am cheltuit sume mari pe lucrusoare ,tot am avut bafta sa gasesc mici bucurii . Tentatia nu a fost mare pentru ca nu am mers cu gandul sa iau hainute dar sigur am avut de unde sa ma inspir pentru proiectele viitoare.

Din locurile de unde invatam ...de la oamenii pe care ii intalnim.

Sunt recunoscătoare pentru ...ca sotul meu a fost asa un dulce si a condus aproape 4 ore dus si tot pe atat si inapoi si m-a si insotit la intalnire si mi-a fost alaturi sincer :)

Din bucătărie ...supica de pui, tocanita de cartofi cu carnita de pui ,fructele toamnei ,salata si ciocolata de casa

Cu ce sunt imbracata ...pantaloni trei sferturi,maieu

Citesc ...o revista de cusaturi care mi-a ajuns saptamana trecuta

Ceea ce astept (sper) ...sa merg si la anul la BlytheCon UK :))

Ce mai mesteresc ...poze

Ascult ...maimutelele mele cum fac temele

În casa ...caldut si miroase a poveste de la lampita cu gaz 

Unul dintre lucrurile mele preferate ...sa fac poze naturii

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...am avut frumoase si au trecut frumos

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc








Mai multe pagini de jurnal Corcodusha

4 comentarii:

  1. încep cu fotografiile - minunate !
    mă bucur că ai avut o experienţă plăcută şi că efortul deplasării la BlytheCon a avut un rezultat pozitiv - nu ştiu cum este acolo... o atmosferă plăcută se degajă din pagina ta de ''jurnal''!
    pupic ! vă doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc !!!
      Intr-adevar a fost o experienta minunata :)) Poate am sa reusesc sa povestesc ce a fost pe acolo :)
      Pupic inapoi :)) Multa sanatate

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)